2.9.2016

אין עדיין תשתיות, הדבר לא הפריע למועצת העיר לאשר תכנון לשכונות נוספות.

כשלתושבי יקנעם נמאס מהפקקים והם גם יצאו להפגנה בצומת ביג תחת הכותרת "די לבנייה" יצא ראש העיר בהצהרות כגון: "לא אאפשר אכלוס דירות נוספות עד להשלמת תשתיות תחבורה".  לצערי הצהרות לחוד ומעשים לחוד, ולא רק שמגמת איכלוס דירות חדשות לא נעצרה, אלא שלאחרונה אושרו עוד 2 שכונות נוספות לעיר 


לפני מספר חודשים, כשלתושבי יקנעם נמאס מהפקקים ומהתוכניות לבניית פרוייקט נחל השניים, תושבים רבים יצאו להפגנה בצומת ביג תחת הכותרת "די לבנייה".

בתגובה יצא ראש העיר בהצהרות כגון: "לא אאפשר אכלוס דירות נוספות עד להשלמת תשתיות תחבורה".




לצערי, הצהרות לחוד ומעשים לחוד. לא רק שדירות מאוכלסות, אלא שלאחרונה אושרו עוד שתי שכונות נוספות לעיר.

בתחילת החודש התבשרנו על ידי ynet  שאושרה תוכנית ל-514 דירות חדשות ביקנעם.
במסגרת התכנית, המנוהלת על ידי חברת אברהמי קלימשטיין לוי-חושן ניהול פרויקטים ותוכננה על ידי אדריכל אילן אייזן ממשרד א.ג. אייזן אדריכלים, מספר הקומות שייבנו בבנייני מגורים משותפים בלב השכונה יעלה ל-4-5 קומות, ובשני בניינים אף ייבנו תשע קומות.
השכונה תבנה בסמוך לשכונת שער הגיא ובצמידות לאלייקים.


בנוסף אישרה מועצת העיר תקציב לתכנון שכונת תל קירה (שכונה שתיבנה בצמוד לשכונת 'הגגות הירוקים'):




לצעיר גם בישיבת המועצה האחרונה אני הייתי חבר המועצה היחיד שהתנגד.

אני רוצה להדגיש: איני נגד בנייה, אבל אני בעד בנייה מבוקרת, הנעשית בהלימות לבניית תשתיות מתאימות. לצערי הרושם שלי הוא שהנהגת העיר הנוכחית מפגינה עיוורון לנושא תוך מוטיבציית בנייה ללא התייחסות לתשתיות וללא תכנון אסטרטגי המתחשב באיכות חיי התושבים (החדשים לצד הקיימים).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה